Rengøring og oprydning inde:
- Huset skal forlades opryddet og rengjort
- Alt service vaskes op og sættes på plads i køkkenskabe, glas i de respektive bakker.
- Ovn og køleskab skal efterlades rengjorte og borde og stole skal sættes på plads.
- Lyse-/fyrfadsstager skal rengøres for stearinrester.
- Benyttede gulve skal fejes, og vaskes hvis der er spildt på dem.
- Øldåser, sodavandsdåser, øl- og vinflasker samt sorteret madaffald skal i respektive affaldsbeholdere.
Oprydning ude:
- Der skal ryddes for cigaretskod, tomme dåser, papiraffald etc.
Er ovenstående punkter ikke overholdt eller udført utilfredsstillende, forbeholder forsamlingshuset sig ret til at modregne for ekstra rengøring/oprydning i depositummet.
Man skal selv medbringe: Viskestykker, karklude, køkkenruller, opvaskemiddel, håndklæder, store affaldssække og små affaldsposer.
Ønsker man at opsige lejen/låsning af forsamlingshuset, skal det ske senest 2 måneder før udlejningens begyndelse, ellers er både depositum og evt. forudbetalt beløb for låsnings dagen, mistet.
Lejer hæfter for alle skader der opstår i forbindelse med lejemålet, inde som ude (f.eks. ituslået porcelæn, glas, vinduer og lignende).
Skader skal meldes til udlejer ved nøgleaflevering.
Af hensyn til brandskade, er det ikke tilladt at overnatte i huset.