Rengøring og oprydning inde:

  • Huset skal forlades opryddet og rengjort
  • Alt service vaskes op og sættes på plads i køkkenskabe, glas i de respektive bakker.
  • Ovn og køleskab skal efterlades rengjorte og borde og stole skal sættes på plads.
  • Lyse-/fyrfadsstager skal rengøres for stearinrester.
  • Benyttede gulve skal fejes, og vaskes hvis der er spildt på dem.
  • Øldåser, sodavandsdåser, øl- og vinflasker samt sorteret madaffald skal i respektive affaldsbeholdere.

Oprydning ude:

  • Der skal ryddes for cigaretskod, tomme dåser, papiraffald etc.

Er ovenstående punkter ikke overholdt eller udført utilfredsstillende, forbeholder forsamlingshuset sig ret til at modregne for ekstra rengøring/oprydning i depositummet.

Man skal selv medbringe: Viskestykker, karklude, køkkenruller, opvaskemiddel, håndklæder, store affaldssække og små affaldsposer.

Ønsker man at opsige lejen/låsning af forsamlingshuset, skal det ske senest 2 måneder før udlejningens begyndelse, ellers er både depositum og evt. forudbetalt beløb for låsnings dagen, mistet.

Lejer hæfter for alle skader der opstår i forbindelse med lejemålet, inde som ude (f.eks. ituslået porcelæn, glas, vinduer og lignende).

Skader skal meldes til udlejer ved nøgleaflevering.

Af hensyn til brandskade, er det ikke tilladt at overnatte i huset.