Lejebetingelser

Rengøring og oprydning inde:

Forsamlingshuset skal forlades opryddet og rengjort.

Al service skal vaskes op og sættes på plads i henhold til dymo-skiltene i køkkenskabene. Glas sættes på plads efter angivet antal på bakkerne.

Ovn og køleskab skal efterlades rengjorte. Borde og stole skal sættes på plads.

Lyse-/fyrfadsstager skal rengøres for stearinrester.

Benyttede gulve skal fejes, men vaskes kun hvis der er spildt på dem.

Oprydning ude:

Udendørs skal ryddes for cigaretskod, tomme dåser, papiraffald etc.

Øldåser, sodavandsdåser, øl- og vinflasker skal fjernes fra forsamlingshuset. Der henvises til diverse opsamlingssteder i kommunen.

Er ovenstående punkter ikke overholdt eller udført utilfredsstillende, forbeholder forsamlingshuset sig ret til at modregne for ekstra rengøring/oprydning i depositummet.

Ønsker man at opsige lejen/låsning af forsamlingshuset, skal det ske senest 2 måneder før udlejningens begyndelse, ellers er både depositum og evt. forudbetalt beløb for låsnings dagen, mistet.

Man skal selv medbringe: Viskestykker, karklude, køkkenruller, opvaskemiddel, håndklæder, store affaldssække og små affaldsposer.

Lejer hæfter for alle skader der opstår i forbindelse med lejemålet, inde som ude (f.eks. ituslået porcelæn, glas, vinduer og lignende).

Skader skal meldes til udlejer ved nøgleaflevering.

Af hensyn til brandskade, er det ikke tilladt at overnatte i huset.